impelimps sted

en imp krysser sitt nett

Ansikter

Posted by impelimp den januar 5, 2008

Ansikter flyter forbi meg hele tiden. Jeg er ganske god på ansikter. Kjenner igjen fort og husker. Noen ganger tror jeg at jeg kan bli sprø når jeg sitter og forestiller meg alle kombinasjoner. Hvordan kan det ha seg egentlig? At punktum, punktum, komma, strek både blir Kari og Ola og Jens sitt fjes?  Før likte jeg de maleriske ansiktene. Ansikter hvor to øyne er perfekt plassert over en passelig liten spisse nese. Med en munn som er litt større enn en dukkes. Litt mystikk og hud så vakker.

perfekt.jpg

I dag legger jeg bedre merke til spillet i ansiktene. Livet som leves. Det som har vært, er og skal bli. Blikket som ikke møter og luften som blir trukket inn i en nese som forsøker å puste seg frem her i livet.

Jeg tar meg i å stirre når jeg går der ute. Det er ikke så pent, aldeles ikke særlig høflig og jeg har fått høre det fra andre at jeg må slutte å glo. Det er bare det at jeg ikke klarer å la være.

Jeg er en betrakter.

Hvor jeg er?

Prøv å snu deg.

11 kommentar to “Ansikter”

  1. Avil said

    Denne posten begynte så bra og endte så skummelt.

  2. impen said

    Snudde du deg?

  3. Avil said

    Eg turde ikkje. *grin*

  4. turkis said

    Jeg har en vegg bak meg, så jeg snudde meg ikke, men den ene pekefingeren har begynt å hovne opp så fælt. Har det noen sammenheng, tror du?

  5. impen said

    Jeg kan si så meget som at du bør ta en titt på den andre pekefingeren din også.

  6. lises said

    Jeg snudde meg ikke, for jeg er så kynisk.. Ansikter er veldig spennende, helt enig!

  7. impen said

    🙂

    Jeg blir så veldig fascinert av ansikter. Har du fremdeles ikke snudd deg?

  8. Ane mora:) said

    ditta ansiktet var da ikke skummelt en gang…ej har sett skumlere men uansett forsto ikke en dritt!!!:S

  9. ane mora:) said

    ja…hvem har sett the ring 2??? den suuge:P men tilbake til komentarene….de der snu dej…..ka mente dere me de for ej og har en veg bak mej:P

  10. ane mora:) said

    dere….prøv og søk på: bloody mary….:P

  11. impen said

    Så mange tegn.

Legg igjen en kommentar

 
