impelimps sted

en imp krysser sitt nett

Bildememe

Posted by impelimp den mai 19, 2007

Tagget av Radiohode. Thank you.

Oppgaven er: “Tanken her er å svare på spørsmålene uten å bruke ord, bare bilder. Spørsmålene er fra Dagbladet Fredag.”                 

Hva er du flink til?

tenke.jpg

Hva drømmer du om?

himba.jpg

Hva er det beste med hjemstedet ditt?

hjemme1.jpg

Hvem drømmer du om å kline med?

01.jpg

Hva ville du gjort hvis du var statsminister for en dag?

aids1.gif

Hva er du mest redd for?

aaa.jpg

Hvem skulle spilt filmen om ditt liv?

image4274.jpg

Hvilket yrke ønsker du deg?

writer1.jpg

Hva ville du sunget på en Idol-audition?

aaaaaaaa.jpg

Hvorfor er ikke du kjendis, egentlig?

anonym.jpg

Hvem tagger du?

bestemor1.jpg

14 kommentar to “Bildememe”

  1. radiohode said

    Bonnevie er så nydelig!

  2. impen said

    Ja, jeg har vært forelsket i henne i mange år.

  3. radiohode said

    Åh?

  4. impen said

    Helt siden «Jerusalem».

  5. radiohode said

    Men sånn ekte forelsket? Hva med Johnny Depp, da? Hvorhen står han i hierarkiet.

  6. impen said

    Johnny leder. Han er den store ungdomsforelskelsen. Ekte forelsket? Det er klart at det ikke er noen RL-forelskelse, men hvis jeg skulle møte på en av de to, skal det ikke stå på meg.

  7. turkis said

    Jeg gleder meg til å lese når bestemoren din har besvart taggingen.

  8. impen said

    Jeg har tagget Avil på ordentlig, og er litt redd for at hun ble fornærmet av den koblingen. Det var ikke vondt ment. Det var ikke det.

  9. Avil said

    *griner*

  10. impen said

    *tar av sjalet og stryker varsomt over håret*

  11. kwerko said

    pent arbeid, gjerne les noe av mitt!

    http://www.kwerko.wordpress.com

  12. impen said

    Takk!

  13. Avil said

    Då var eg endeleg ferdig. *stolt*

  14. impen said

    Det var et pent stykke arbeid.

Legg igjen en kommentar

 
