impelimps sted

en imp krysser sitt nett

Så fint å ha en venn rundt forbi

Posted by impelimp den april 26, 2007

Eller to, eller tre. Nesten som en elsker i hver havn.

Det var en veldig fin Tromsøtur, hildepilde. Siden du har lagt ut et særdeles fælt bilde av meg, har jeg funnet et hvor vi begge er fine.

Jeg gleder meg til neste gang – nå er det ikke lenge til sommeren. *suss*

litt-mindre.jpg

7 kommentar to “Så fint å ha en venn rundt forbi”

  1. Avil said

    Det var dei nydelege ungjentene sine, det.

  2. impen said

    *blafrar*

  3. impen said

    Hahahaha, du har smittet meg med nynorsk. Hehe, nå lo jeg høyt.

  4. Avil said

    *stolt*

  5. impen said

    Det har du all grunn til å være.

  6. Hydra said

    No vart eg forelska.

  7. impen said

    *blafrar for meg og hildepilde*

Legg igjen en kommentar

 
