impelimps sted

en imp krysser sitt nett

Tilfeldigheter

Posted by impelimp den april 12, 2007

Det må være skjebnen som rår. Tenk at jeg så det. Jeg som aldeles ikke er på nett.

*kopiert og limt fra dashboard*

Blog Stats

Total Views: 10,000

 *kaster ballonger*

9 kommentar to “Tilfeldigheter”

  1. Avil said

    Juhu! Grattis!

  2. impen said

    Takk, snella du.

  3. radiohode said

    Og da løftes vel rødbrusglasset høyt, og det skåles og skråles og man slår seg på lårene og ler?

  4. impen said

    Nesten. Jeg feiret med en yoghurt.

  5. radiohode said

    Oj. Sterke saker, altså? «Imp – en kvinne på kanten!» 🙂

  6. impen said

    Jeg sjokkerer stadig.

  7. turkis said

    Magiska impen. *svensk*

  8. turkis said

    Nå er du nesten som Pippi. For meg er du helt som Pippi.

  9. impen said

    Haha. Heller Pippi enn Karlson på taket. *mett*

Legg igjen en kommentar

 
