impelimps sted

en imp krysser sitt nett

Lykken er….

Posted by impelimp den februar 25, 2007

nr2.JPG

2 søstre. 2 skoleboller.

Skal vi dele?

nr3.JPG

Hmm. Lønner det seg?

nr52.JPG

Mmm, den var god.

nr4.JPG

Kjeeempegod.

nr7.JPG

 Og så har jeg en helt alene.

God deal, om jeg får si det selv.

5 kommentar to “Lykken er….”

  1. Så fine barn du har!

  2. Polyanna said

    De er nydelige!

  3. Avil said

    Skulebolle i snøen. :rørt:

  4. lindamac said

    Bedårende. Rett og slett.

  5. impen said

    Ja, de er fine. I dag dro jeg den yngste på akebrett. Jeg la etterhvert merke til at de som gikk forbi meg lo, og lurte på om det var meg som fremkalte latteren. Det var det ikke, men derimot en liten heltinne som lå på rygg med tunga ut og fanget snøfnugg.

Legg igjen en kommentar

 
