impelimps sted

en imp krysser sitt nett

Google

Posted by impelimp den februar 20, 2007

Jeg er en googler. En avhengig googler. Møter jeg noen googler jeg de. Jeg googler filmer og bilder, sitater, musikk og artikler. Ofte googler jeg meg selv også. Både via nick og mitt virkelige navn. Sistnevnte har ikke satt nevneverdige spor etter seg, men kanskje med tiden?

WordPressbloggen er av den geniale sorten som lar meg se hva andre har googlet på for å treffe min side. Jeg er født nysgjerrig og lurer på hvordan det gikk med dere? Hva fant du som søkte på tegninger av stygge damer? Eller hva med deg som ville ha tak i spydkast + røyk? Noen liker som meg blomster små, gule, blå – den aller morsomste var han eller hun som har vært på let etter negativ korrelasjon + enkel. I den sammenhengen var jeg garantert den rette til å hjelpe.

Til andre nysgjerrige: Her kan du se hva folk søker på akkurat nå.

21 kommentar to “Google”

  1. turkis said

    Fnis. Jeg tror det er du selv som har søkt for å få noe i hop til å skrive nok et innlegg.

  2. impen said

    Haha, dashboardet mitt får du aldri.

  3. muppyen said

    Jeg googler mest hunder og slikt. En stund var det mest griser.

  4. frydefull said

    Jeg googler altfor lite. Og hvor på dashbordet finner jeg egentlig den funksjonen?

  5. impen said

    Du finner den under Blog stats og «Search engine terms».

  6. Lin said

    Hehe.

    Min blogg var det en som hadde funnet ved å søke på «crossdresser». Den skjønte ikke jeg.

    Ellers går det mye på «house-isms» etter at jeg samlet et knippe av dem.

  7. turkis said

    Jeg googler mest vulkaner og sorte hull for tiden.

  8. Allikin said

    Jeg googler nesten aldri folk.

  9. Jeg googler mest massemordere.

  10. impen said

    Det var derfor du havnet på siden min?

  11. lindamac said

    Jeg googler gamle kjente jeg har mistet kontakten med. Det var ikke derfor jeg havnet på siden din.

  12. Avil said

    Her er i dag og i går:

    Today
    Search Views
    festlege 3
    Avil blogg 3
    avil blogg 3
    Seksualitet 1
    Hlorrides 1

    Yesterday
    Search Views
    nakne folk som er på do 1
    Kåre Conradi jpg 1
    turkis ord book 1
    foreksempel+engelsk 1
    ett saga på varg 1
    avil 1

    Hahaha, foreksempel+engelsk er IKKJE måten å finne omsetjingar på.
    Og eg trur dei fleste som kom til meg for å finne «festlege» berre slurva og ville byte fastlege.

  13. Avil said

    Men eg har verkeleg ikkje jpg.ane med Kåre Konradi. Heilt ærleg.

  14. impen said

    Er du helt sikker på det?

    I dag har det vært tre stykker som har vært ute etter spydkasting hos meg. En som så etter en spansk dialog har også havnet her, og jeg håper han ble svært inspirert.

  15. impen said

    Bukfett og røykekutt i dag. *oppdaterer*

  16. Avil said

    No er eg attende på slikt som det pleier å vere:
    ordbok+islandsk+engelsk
    kvadet om tussekongen
    Diser
    ætt arild hauge

  17. impen said

    I dag har jeg ikke logget inn på bloggen min. Slå den. Det må være første dag siden jeg startet opp.

  18. Avil said

    Ein treng ikkje skamme seg over å kikke på sin eigen blågg, treng ein?

  19. impen said

    Definitivt ikke. Jeg er forelsket i min.

  20. sweetmarie said

    Jeg hater Google, og jeg hater mennesker som googler andre mennesker enda mer.

    Det er fordi jeg var så lur å skrive masse greier på ufattelig og veldig pinlig dårlig engelsk da jeg var et lite frø, undertegnet med fullt navn, og det ligger faen meg der enda.

    Sukk.

  21. impen said

    Jeg trenger det fulle navnet ditt.

Legg igjen en kommentar

 
