impelimps sted

en imp krysser sitt nett

Jeg spammer visst både meg selv og andre

Posted by impelimp den januar 21, 2007

Jeg har hatt problemer med å kommentere i  både min egen og andre sine blogger. Nå har jeg funnet ut at jeg er definert som en spammer. Jaja, sånn kan det gå når man forsøker å opplyse verden og følge med på hva andre driver med. Hvis noen har peiling på hvordan jeg kan oppheve min nye status blir jeg svært glad.

 *sur*

11 kommentar to “Jeg spammer visst både meg selv og andre”

  1. Beate said

    Noe er galt.

    Skriv en mail og si ifra til support.

  2. impelimp said

    Det er visst ikke bare jeg som har problemer.
    http://undreverset.wordpress.com/2007/01/21/spam-varsel/#comment-2915

  3. Beate said

    Nå ble jeg spisst hos Allikin tror jeg.

  4. impelimp said

    Jeg blir spist av meg selv og andre. Nå spytter jeg både meg selv og deg ut igjen.

  5. Undre said

    Hei og hopp.

    Nå ser det ut til at WordPress og Akismet har fått ordna opp. I alle fall fikk jeg kommentarer til moderasjon, og ikke bare rett i spamboksen min. 🙂

    *jeg krysser fingrene for at det er ordnet i alle fall*

  6. Undre said

    Heisan! Der gikk jeg rett igjennom her i alle fall!

    😀

  7. turkis said

    Åh, så det er derfor alle 500 kommentarene jeg har kommet med i bloggen din bare er borte?

  8. impen said

    Det må det være, turkis. Flott at det er i orden, Undre!

  9. Avil said

    *sjekkar*

  10. Avil said

    Hahaha, nynorske kommentarar blir ikkje spist!

  11. impen said

    Nå er jo det store internettet mett, Avil.

Legg igjen en kommentar

 
