impelimps sted

en imp krysser sitt nett

Ut på tur

Posted by impelimp den januar 16, 2007

Målet er trening to ganger i uka. Alt over er selvsagt pluss, det som er under skal ikke forekomme. Litt harda bud må til.

I dag holdt jeg en eldre dame i hånda da vi skulle se om det var fremkommelig til den laveste og minst glatte veien i marka. Vi skilte vei og gikk i motsatt retning rundt vannet. Etter endt runde så jeg henne komme mot parkeringsplassen. Hadde jeg tenkt på å måle noe slikt som rundetid ville jeg ikke ha vunnet med mer enn tre minutter. Den tøffe, spreke og smilende dama fikk meg til å kjenne en iver og vilje som jeg ikke har kjent på lenge. Nå skal jeg jobbe mot en livsglad tilværelse som åttiåring. Et fint og langsiktig mål, om jeg får si det selv.

10 kommentar to “Ut på tur”

  1. Avil said

    Eg skulle bli ein sprek førtiåring, men ser at det kan glippe.
    Åtti, då. Me seier åtti.

  2. impelimp said

    Jeg tror at du kan nå målet allerede ved femti. *generøs*

  3. turkis said

    Når må man begynne for å bli en sprek åttiåring?

  4. impelimp said

    16. januar 2007.

  5. muppyen said

    Jeg er redd jeg er rævkjørt allerede.

  6. turkis said

    Jeg går for 2008, så blir jeg en sprek 81-åring.

  7. Avil said

    Rævkjøring er kanskej ikkje det verste. Det er verre at eg har ete to kveiteboller og ein sjokolade i dag istaden for middag.

  8. impelimp said

    Jeg lader fremdeles opp til åtti. *gomler appelsin*

  9. Sexy Sadie said

    Jeg har trent siden seint i høst, og min erfaring er at de første 6 ukene er verst.

  10. impen said

    Flinke Sexy! Jeg håper du har rett. Jeg begynner å glede meg til treningen for tiden. Det er et godt tegn.

Legg igjen en kommentar

 
