impelimps sted

en imp krysser sitt nett

Nintendo?

Posted by impelimp den januar 11, 2007

Jeg har lyst på. Den nye wii. Weeee. Playstation gikk til motparten da vi delte bo og jeg kjenner at jeg savner å spille. Hm. Pengene er på konto, Nintendoen er ikke inne på lager. Det er igrunnen fint. Hvis ikke hadde jeg kjøpt den i dag.

 Jeg sikler.

4 kommentar to “Nintendo?”

  1. turkis said

    Jeg tør ikke. Overhodet ikke. Tidstyver har jeg i søkk og kav.

  2. impelimp said

    Jeg er stygt redd for at jeg kommer til å la meg friste.

  3. turkis said

    Ryktene forteller at noen skal låne meg en xbox fordi de ikke har tv selv. Det er ikke skummelt, sant?

  4. impen said

    Neida.

Legg igjen en kommentar

 
